Wnioskowanie o pożyczkę:

Jakie warunki muszę spełnić, żeby otrzymać pożyczkę?
Aby otrzymać pożyczkę musisz być obywatelem RP, być w wieku powyżej 21 roku życia oraz wypełnić wniosek na stronie www.prestito.pl
Jakie dokumenty muszę przygotować, żeby wnioskować o pożyczkę
Aby wnioskować o pożyczkę potrzebujesz jedynie dowodu osobistego, konta bankowego i telefonu komórkowego.
Czy muszę przedstawić potwierdzenie dochodów od pracodawcy?
Nie potrzebujemy potwierdzenia dochodów od Twojego pracodawcy. Aby otrzymać pożyczkę wystarczy wypełnić wniosek na stronie www.prestito.pl
Jaką maksymalną kwotę pożyczki mogę otrzymać?
Pożyczka jest od 1000 zł do 3 000 zł, na okres do 40 dni zupełnie za darmo, pod warunkiem spełnienia warunków promocji określonych w regulaminie promocji, dostępnym w zakładce dokumenty.
Kiedy i jak dowiem się, że pożyczka została mi przyznana?
Po przyznaniu pożyczki otrzymasz informację smsem oraz na adres email.
W jaki sposób będę weryfikowany przed otrzymaniem pożyczki?
Będziesz weryfikowany w Biurach Informacji Gospodarczej i Biurze Informacji Kredytowej. Będziemy także potwierdzać Twoją tożsamość, w tym celu udostępniamy 2 metody:
  1. Poprzez zdjęcie dowodu osobistego i zdjęcie swojej twarzy tzw. „selfie” – wybierając tę metodę musisz podać nam numer swojego konta bankowego, na które przelejemy pieniędzy po pozytywnej decyzji o przyznaniu finansowania.
  2. Poprzez system Kontomatik - potwierdzenie tożsamości za pomocą danych udostępnianych podczas logowania się do swojego konta bankowego – bezpieczna metoda wykorzystująca zaawansowane narzędzie szyfrujące SSL.
W jakim czasie otrzymam pieniądze?
Pieniądze otrzymasz prawie natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o pożyczkę. Zostaną przelane na wybrane przez Ciebie konto bankowe.
Dlaczego nie otrzymałem pożyczki, o którą wnioskowałem?
Pożyczka może nie zostać przyznana w momencie, gdy wnioskodawca nie spełnia wymaganych kryteriów wieku i obywatelstwa, jest wpisany do rejestru dłużników, ma niespłaconą pożyczkę, albo składany wniosek zawiera błędy.
Czy mogę wnioskować o kolejną pożyczkę, jeśli nie spłaciłem jeszcze poprzedniej?
Niestety nie ma takiej możliwości. Natomiast po spłaceniu pożyczki można wnioskować o kolejną.
Czy muszę podpisać umowę?
Dla wygody naszych klientów wprowadziliśmy możliwość udzielenia pełnomocnictwa dla Aiqlabs Sp. z o.o., do podpisania umowy w imieniu klienta bez konieczności podpisywania umowy i odsyłania jej do nas.
Czy weryfikacja mojego konta jest bezpieczna?
Nie musisz się niczego obawiać. Metody weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem konta bankowego (poprzez Kontomatik) są w pełni bezpieczne. To samo dotyczy zdjęcia dowodu osobistego. Nie jest ono przechowywane na Twoim urządzeniu, nie jest przekazywane osobom trzecim. Gwarantujemy, że wykorzystujemy najbezpieczniejsze metody przechowywania i szyfrowania informacji.
Dlaczego we wniosku muszę podać swój numer telefonu?
Numer telefonu jest dla nas niezbędny jako jeden z elementów procesów weryfikacji. Na numer telefonu także wysyłamy link do kontunuowania procesu oraz informacje o statusie wniosku. Może okazać się niezbędny także w razie potrzeby szybkiego kontaktu.
Czy mogę wnioskować o pożyczkę nie mając konta bankowego?
Posiadanie konta bankowego jest niezbędne, abyśmy mogli przelać pieniądze w przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku i udzieleniu finansowania.
Czy mogę skorzystać z konta bankowego innej osoby?
Niestety nie, musisz skorzystać z konta, które należy do Ciebie.
Dlaczego moje dane są przechowywane?
Dane przechowywane są tylko i wyłącznie na potrzeby udzielenia pożyczki.
Czy mogę aplikować o pożyczkę, gdy mój wcześniejszy wniosek został odrzucony?
Tak, możesz aplikować o kolejną pożyczkę po upływie 30 dni.

Spłata pożyczki:

Czy jest możliwość wcześniejszej spłaty pożyczki?
Oczywiście. W przypadku wcześniejszej spłaty kwota jest pomniejszona o koszty (odsetki i część prowizji), które musiałbyś ponieść w przypadku spłat zgodnie z harmonogramem.
W jaki sposób mogę spłacić moją pożyczkę?
Spłaty pożyczki powinieneś dokonać poprzez zalogowanie się do Strefy Klienta i wybranie przycisku Spłać dostępnego w zakładce „Twoje pożyczki”.
Na jakie konto muszę spłacić pożyczkę?
Spłaty pożyczki możesz dokonać za pośrednictwem systemu do szybkiej spłaty lub wykonując przelew na nasze konto. Wszystkie informacje dotyczące spłaty pożyczki znajdziesz w Strefie Klienta, po zalogowaniu się na stronie prestito.pl
Co powinienem zrobić, jeżeli nie mogę spłacić pożyczki w wyznaczonym terminie?
Jeżeli nie możesz spłacić pożyczki w terminie skontaktuj się z naszą infolinią pod 22 230 63 92 w godzinach pracy w dni robocze 9 – 17. Nasi konsultanci pomogą Ci w znalezieniu optymalnego rozwiązania.
Czy mogę spłacić pożyczkę przed terminem?
Tak, możesz spłacić swoją pożyczkę w dowolnym czasie przed upływem terminu płatności.
Co się stanie, jeżeli nie spłacę pożyczki na czas?
W przypadku, gdy nie spłacisz pożyczki na czas mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty za wezwania do zapłaty, odsetki za zwłokę w płatności oraz mogą zostać podjęte działania windykacyjne.
Gdzie mogę sprawdzić aktualny status mojej pożyczki?
Aktualny status pożyczki oraz termin spłaty widoczne są w indywidualnej Strefie Klienta po zalogowaniu do serwisu na stronie prestito.pl

Inne pytania:

W jaki sposób mogę skontaktować się z Działem Obsługi?
Możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem infolinii pod nr 22 230 63 92 lub pisząc na adres email: kontakt@prestito.pl.
W jakich godzinach pracuje Prestito.pl?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
Jak mogę zmienić hasło do logowania?
Aby zmienić hasło do logowania wystarczy zalogować się do serwisu za pośrednictwem aktualnego hasła i w zakładce „Twoje dane” należy wybrać zmianę hasła.
Co zrobić, gdy zapomniałem hasła do logowania?
Aby przypomnieć hasło wystarczy w prawym górnym rogu obok logowania do Strefy Klienta wybrać przycisk „Przypomnienie hasła”. Następnie wpisz adres email, na który zostało założone konto. System automatycznie wyśle hasło tymczasowe, które będziesz mógł zmienić po zalogowaniu.
Czy mogę zmienić moje dane osobowe?
Tak, wystarczy przejść do zakładki „Twoje dane” w Strefie Klienta. Niektóre dane wrażliwe będą wymagały weryfikacji poprzez kod wysłany sms’em.
Jak mogę usunąć moje dane osobowe?
Aby uzyskać informacje jak usunąć swoje dane osobowe z serwisu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod nr 22 230 63 92 w godzinach pracy: w dni robocze od pon. do pt. w godzinach 9 – 17.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.